Halsont och Nackspärr

Ja det verkar som det varit dåligt väder i natt.. eller kallt åtminstonde för jag har ont i halsen oh ont i nacken..
Imorrn åker min Ricke hem och jag stannar för utställningen på Lördag..
Hoppas på typ uppehåll, små soligt.. inte för varmt för då kommer inte Troja springa 1 meter..

I dag ska väskorna packas iordningen, så Rickard som reser hundlös kan ta den stora reseväskan och jag tar den lilla rullväskan + ryggsäcken..

Sen kommer jag inte ner förrän oktober.. börjar jobba v 44.... känns både bra och inte bra.. men det är bara att jobba på sen.. tiden går nog snabbt.. får ju pendla upp och ner som en tok men det gör inget!

Sen är det snart Jul, vet vad jag ska köpa till Ricke i julklapp. Han är den enda som får nån i år haha


Ne nu väntar kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback