I Hålan med stort H

Ja så kom man till Hallsta i förrgår, blev hämtade i Uppsala och åkte direkt upp till mormor och morfar som har haft Trojsan i en vecka, ååh vad jag sknat henne men hon har haft det så bra så!
Så blev det kanonmiddag som jag fortfarande är mätt från!

Sen så i går så käkade vi några kräftor, gick ut och gick i skogen, Ricke måste ju lära mig stigarna så jag kan gå dom själv sen när jag jobbar.

Så var jag och höll ciccus sällskap i går en stund i butiken, Jag har nog lite ångest över att jobba här i Hallsta.. folk som är så bittra och sånna som aldrig kommer växa upp.. blää.. vilket folk..
har varit skönt att jobba i Hsand där man servar kunder som man inte vet vilka idioter dom är, här vet man ju precis allt om alla.. bläää.. haha
Men det får gå som det går.. måste man ha ett jobb så måste man.. och det här är ju billigaste lösningen åtminstonde..

Så nu i helgen har vi aldeles för mycket "måsten" känns det som..
Ska up och fika med pappa, ut och gå med Cicci och Donna och träffa Petra och babyn.. hua!! Jag tycker inte om måsten.. Men lika bra att få saker gjort så man inte behöver gå och tänka mer på det sen..


Ne nu ska jag kolla vart Troja och älsklingpälskling tog vägen =)

Kommentarer
Ela säger:

jag har inget dushdraperi så jag tog två gardiner :P

2009-08-01 | 14:23:27
Ela säger:

nejnej, bara man riktar dushmunstycket åt rätt håll när man dushar så blir det bara lite stänk :) håller med om att hallsta är en jäkla bitterhåla med mestadels inavlade Wt människor :P

2009-08-01 | 15:41:03
Ela säger:

Håller med, är så glad att vi kom därifrån, Rimbo är väl iof inte så mkt bättre men här vet iaf inte alla vem man är och folk är mycket trevligare, inte halvalkolisreade finnar som jobbar på holmens! :D vart jobbar du nu dä? På blomaffären?

2009-08-02 | 06:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback