leash on the loose!

Trojas koppel har försvinnit.. jag tycker jag har letat överallt nu.. Vi använde det i går kväll, men sen är det bara helt borta... Brukar vanligtvid ligga i Rickes byxor om det inte hänger i hallen, men jag har kollat i dom med och inga där.. Tror inte han har med kopplet till skolan =) eller? Så nu har vi varit ute på en promenad, tycker om att ha ett halsband på när hon är lös så man kan hålla i henne om man skulle vara tvungen, men eftersom det med är borta så gick vi bara en runda runt gatanorna här, men hon skötte sig prima endå <3 Annars så hade jag planer på att gå till klubben och träna lite agility, har skrivit ner lite övningar! men eftersom jag vänta på dygnet och vi är utan koppel så för det bli en annan dag! Nä dags att fixa iordning i pärmarna, alltid bnått att sysselsätta sig med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback