Simmande dåre

i går åkte jag,ricke,mr Q och Kaj till ununge för att bada, först var det ISKALLT när ricke puttade i mig men sen vart det skönt i vattnet.
Troja är ju tokig i vatten men brukar inte simma, men i går så hoppade hon från bryggan och simmade omrking med oss hela tiden, det tyckte hon var superkul! Så himla söt hon är <3

i dag ska vi också bada, men bilen står i häverödal och det är dundervarmt ute!!
Så ricke är på väg själv HAHA ;p
han får hämta upp oss sen ;)


ne nu ska jag dricka kaffe med mamsen!

Kommentarer
Ela säger:

Haha va sött med Trojis i vattnet :) Sitter o glor på Ceasar Millan nu, den mannen vill jag gifta mej med haha. Man blir ju inte lite hundsugen av alla hundprogram som går :P

2009-08-03 | 20:58:22
Bloggadress: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback