Vart är min vovve? :P

jag tror min mamma kidnappat vår bebis, för vi lämnade henne här för att åka och lämna en laddare till Rickes mamma i Häverödal, men det var fel så vi fick åka en sväng till för att hämta rätt laddare, sen stannade vi på fika och så.
Sen nu körde ricke hit mig för att fortsätta upp till lägenheten och spela lite, så är min mamma och hund borta :D
Tror dom smygit iväg ;)

var tänkt att vi skulle kidnappa med oss Kaj på vägen från H-dal för att sen åka och bada, men Kajsingen var borta han med.. läskigt när alla försvinner hahah

Ne nu ska jag springa på dass och sen spela lite minispel!
jag börjar sakna min dator och wow...



Kommentarer
Ela säger:

Okej, ja det är ju så svårt att få jobb nu för tiden så man får ta vad man får liksom :P Du får vara "för fin" för att umgås med dom där borta då, så gjorde jag när vi bodde där :D Var väl typ 7 st i hela hallsta som man gillade haha

2009-08-02 | 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback