vart är tanten?

alltså min tant har rymt.. Hon som har vår fina "jobbklubb" som ger mig pengar.. hon är borta, likaså mina pengar...
hmmm.....
nej men jag får nog ringa i morgon och höra vart hon är... har spammat hennes mail men inge svar, hon som alltid svarar.. hoppas hon är där någonstans och har skickat in mina papper bara... annars är jag luspank xD

och snart ramlar det in utgifter... räkningar, trojas vaccination, försäkringen.. ja.. det ska nog bli skönt att jobba och få lön iaf!! Tur att Ricke får pengar snart, men han får dom ju inte förrän om ca 14 dagar... så in med mina pengar nu lilla tant där ute i världen =)


Troja leker för övrigt grävmaskin på mig just nu med sin "wubba" .. galna lilla jycke ;)


Nu ska jag ner till hemköp och bränna min sista förmögenhet! hahahhaahha

Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback