baby incoming!

I natt drömde jag att ciccis bebis kom haha! så jag måste säga till henne att hon kommer föda nu :P hehehe
Kan endå inte fatta att hon räknas som höggravid nu! Helt galet! märks inte alls!
På måndag är det julbord på Häverödalshotell som gäller och cicci ska också vara med, och då är det liksom bara 2 dagar kvar till hennes BF :D hahaha!
Vi var ju ute och gick här om dagen och vi går på lika fort som vanligt. så lätt graviditet skulle man ha!
Ser ut som hon är i typ 5e månaden eller nått, hursomhelst så drömde jag att hon födde typ några dagar innan julbordet, så hon kunde inte vara med, så jag måste varna henne att det är dags nu xD HAHA!
Vad coolt om det skulle vara sant!


Nu måste jag knata i väg till jobbet, det är galet vad man sölar om mornarna egentligen,, håller mig kvar så länge det går.. men samtidigt öppnar vi inte förrän kl 9 och min lön är i från kl 9 också, så egentligen har jag ingen skyldighet att vara där innan, så i dag kan jag söla lite mer ;)

Såg förresten reklam nyss om en skiva jag skulle vilja ha :P "Very best of Enya" Det är riktigt skön musik..
Men det får man ta när man blir rik ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback