Bussåk och agility

I går ville jag verkligen inte åka hem, skulle vilja varit kvar resten av veckan med..
Men jag fick snällt sätta mig på bussen.. var snäll mot en farbror när jag satt och väntade och så sa jag till farbrorn att ta min sittplats i busskuren =) Han tog tacksamt emot den !
Sen hamnade jag brevid en sån där super-snobb-stockholmare.. sån där som satt med handsfree och pratade högt med nån om hur stört,bäst och vackrast han var och hur rik han var osv.. herregud...
Sen sa han till mig hur facinerad han var över att han kunde åka eeeeenda ut på vishan med busskortet.. hahaha
Han skulle ju liksom till Rimbo och hämta en "gammal cabrole" pinsamt gammal tydligen, en -00:a... det var ju lite pinsamt men han kunde köra slut på den utan problem..
men shit, vad är det med folk??

På kvällen var det agility och det var bara jag och två tjejer som tävlar, så man fick en jäkla massa tips och råd, så himla skönt det var att det bara var vi 3.. elller kom en liten tjej sen men hon tog bara ett par skutt.
Så vi fick jättemycket träning och jag blev så himla nöjd!
Troja är sjukt bra och dom trode hon var mycket  äldre än hon är ^^ Och att vi gått kurs och sånthehe, men icke då..
Min flygande mara kan allt! Bara jag som måste lära mig att hinna byta sida för att få bättre linjer och mindre krockar xD Men det ska blir riktigt kul! Den ena av tjejerna har en ung BC som är på samma nivå som Troja, så vi ska träna extra tillsammans i somamr på Gungbräda,a hunder osv, sånt som vi inte kan ha i ridhuset.
Känns riktigt kul!

Nu ska jag kanske fixa håret så man inte ser ut som ett troll på jobbet ;)
Spar alltid mitt hår till sist, jäkla rufs.. önskar att jag vågade klippa mig kort,kort. typ raka av det hehe
Men d¨skulle ricke skrika rakt ut xD


Nä nog babblat!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback