Duktiga Troja!

I dag har man kännt av juletid på jobbet, kul när det sätterfart! (Oj, vad jag kommer få äta upp dom orden om några dagar,,,,)

När jag kom hem så gick jag och Troja ut och busade i snön, hon är en vintervovve! Hon älskar snön, synd att det är pulversnö så vi kunde inte lattja så mycket med snöbollar, men det var nog kul endå tyckte hon!

Inne har hon lärt sig "backa" , snabbt bakåt går det haha, Är en jättebra övning för henne för att lära sig att hon har en rumpa ;) Mitt lilla kylskåp till hund ;)
Och hör och häpna -Vi fixade det med klickern ;) Första tricket jag lärt henne med hjälp av klickern..
Annars har jag typ aldrig använt den.. shame on me ;)
Men det funkade bra och Troja reagerar väldigt positivt på det!

Sen fick hon bli borstad med  superborsten jag köpt, dom liksom "drar" bort alla döda hårstrån, hon tyckte det var megaskönt och låg på sidan och bara njöt, så mysigt! Det resulterade i en halv-finkammad hund :)

Imorrn ska vi till veterinären på återbesök, men tror nog det går bra eftersom det i stort sett växt tillbaka helt nu.


Nu väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback