Evigt mörker.

Det är verkligen evig mörker ute och jag blir så trött och hängig av det! Ge mig lite sol och gnistrande snö!
På bomangen!

Ricke är här nere, inte speciellt sjuk längre, men han ska väl jobba på söndag lät det som..
Vaknade vid 3 av att han fortf var vaken, så han är inte mycket till sällskap ;) (eftersom jag bara vill sova när jag jobbat)..
Men i dag ska han ta Trojsan och så kanske dom ska in till stan.
Själv ska man jobba =)
Bara 8,5 tim + 4 imorrn, sen är det helg! en dag åtminstonde! Snart jul ju, kommer gå fort så är den över!

På söndag tänker jag nog åka in till Norrtälje, behöver handla 3 saker där. Men samtidigt känns det som jag kan ta det vilken söndag som helst..

A just det!! I dag ska ju Cicci ha bebis! Undra om den kommer, så himla spännande! Men hon går nog över.
Har slagit vad om att det är en liten Samuel där inne, så jag vill ju veta nu någongång ;)
Han kommer väl gråta när han ser mig för att jag var så elak mot honom och tröck på hans fot på julbordet xd hahaha, så himla sur en liten bebis i magen kan bli ;P Han sparkade tillbaka och jag är så himla facinerad av sånt där =)

Förresten s¨har jag hittat min gamla Interflora-tröja, så den har jag dragit på mig :)
Den är alldeles julröd med deras logga och så står det "Skicka blommogram i jul" på den xD
Den tänkte jag ge till deras praktikant dom hade när jag slutade, men det var ju bra att jag behöll den ;)

Mamma hittade även mina skivor med brända bilder från England i går, så dom har jag lagt in på datorn så ska bli kul att kika igenom och kanske postar någon sen :P
Sån himla nostalgi när man tittar på dom.. Nu är ju alla splittrade i england, carly jobbar inte längre på OP, tror tillochmed att hon flyttade utanför Gillingham, lorraine och Kev skillde sig och Lorraine bor i någon stad strax norr om lo ndon.. ja, ska man besöka alla så måste man ju ta sig runt med bil, och man måste vara 26 och haft körkortet i fem år eller nått sånt för att få jyra bil.. surt...


Nej fy fan vad man sitter här och dödar tid.. klockan tickar segt och det är alldeles för tidigt för att kila till jobbet..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback