Fullt ös och sen medvetslös?

I dag har jag jobbat! verkligen jobbat ;)
I morse var det en liten rush, för ovanlighetens skull, annars är det ganska lungt på förmiddagarna.
Moster Marie kom förbi och gjorde mig sällskap med :) och på Eftermiddagen kom mamma och Troja :)
Jobbade på som 17 i dag, mycket att göra, men endå inte för mycket. samtidigt var det inte ett dugg stressigt, så en riktigt skön arbetsdag!
Han klart med båda begravningarna innan Pernilla dök upp, plus listorna till det och så :)

Men nu känner jag mig riktigt, riktigt trött....
Troja tiggde bus precis när jag kom hem så nu är jag halvsvettig av brottningsmatchen ;)
Hon är så söt!

2 dagar kvar att arbeta och jag är såå avis på Ricke som får helg i dag ;)
Men på lördag åker jag till honom efter jobbet <3 bio och käka ute ;)

Nä nu ska jag vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback