Gott nytt år!

Så var det nyårsafton, jag gick upp kl 7. eller nej. ställde klockan på 7 och snoozade 2 gånger ;)
SÅ nu har jag kommit så långt som till att fixa håret .. vet inte riktigt hur jag ska ha det--
Sen måste jag klä på mig klänningen och allt.. mycket lättare för er som kommer ha hela eftermiddagen för er att göra er festfina :P
Jag blir upphämtad vid jobbet kl 13 av mormor som är snäll och kör mig till Häverödal så jag kan hoppa på med alla andra :D

Verkar som det blir häverödal hela dagen sen, efter båten och buffen alltså.
Men först ska man jobba och med min otur kommer jag SÄKERT spilla- eller på annat sätt kladda ner min klänning :(
Säker råka glittra på den... Den är ju manchester och det drar ju åt sig allt..  och allt är ju glittrat i butiken typ hehe

Ne, håret nu.

Gott nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback