Hua! Planering..

Förutom att glo på första säsongen av Grey's Anatomy så har jag nu satt mig ner och fyllt i 2010-kalendern..
Med mest hundsaker såklart =)

Skrivit in alla "kanske" tävlingar i agility ,lydnad och utställning. deras sista anmälningsdag osv..
Blev en hel drös lydnad, agility och utställningar var det lite snålt om på "lagom" avstånd..
Surt.. men tar jag mitt körkort nu i början av året så kan man ju spekulera på flera tävlingsalternativ!

Så himla surt att vi sagt upp vår lägenhet i Härnösand från mars, för det kommer bli en hel drös tävlingar där :D
Men får hyra en sån där övernattningslägenhet!

Sen blir det ju återbesök hos veterinären i januari, sen höftröntgen och sen MH..
mycket Hund det här året! =) Våren är proppad ;)
Min chef kommer inte bli lika glad i min planering, men ett par helger kan vi säkert byta.. hoppas!

Sovit i Häverödal hela julhelgen, värsta mysigt i natt också, en kisse satt och krafsade på fönstret och stirrade på mig med jättestora ögon, så himla söt.. som en liten  tomtebisse! haha, den släppte Ricke in :) Då blev den nog glad!
Troja har för övrigt fått heta "Dobi" (lilla dvärgsaker i Harrypotter) och "Plasthunden" HAHA! Så himla sött!
Men ikväll sover jag här hos mamma så jag får en timma till sömn på morgonen ;)


Nä åter till Grey's nu!

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback