Idol-låten :)

Blev helt kär i Idol-vinnar-låten i går, båda gjorde den lika bra, men själva låten var så himla bra!

I dag blir det 4 tim arbete, sen är det äntligen helg min skull ;)
Känns verkligen när man jobbat mån-lör.. lördagarna är man riktigt seg på att vakna, och hade inte Ricke petat till mig när jag snoozat från klockan hade jag nog sovit än ;)
Längtar till efter jul för då är det Fre-sön ledigt, jobba mån-tors, ledigt fre-sön.. niceness ;)
Men massa lön som går bort, så att det är jul kommer inte synas på lönekonton hehe

Jag har verkligen inget vettigt att skriva, mest tidsfördriv så här på mornarna..
Tror jag ska visa Ricke våra agilityhinder när vi kommer hem!


Niaho!

Kommentarer
Madelen säger:

Ja, han var så bra och låten passade honom!

2009-12-13 | 19:38:23
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback