Juletid i högsta hugg och veterinären

I dag var det ju dags för Trojas återbesök och vi hittade en ny (egentligen gammal) fläck som vi missat vid förra skrapningen, så den skrapades nu.
Den gamla fläcken hade några som fortfarande levde men dom hade minskat iaf.
Den "nya" fläcken hade massa dödafulurer. så det var ju bra besked!
"Mossigheten" i buken har ju försvunnit. Så det var bra saker! Det läskiga är endå att pälsen blivit så tjock och fin igen.. gnager lite i bakhuvudet.. kan hon ha haft det över hela kroppen eller är det bara vinterpälsen som kommit??
Det återstår att se.
Återbesök igen i januari.
Troja är så himla dumsnäll av sig.. finner sig i allt.. hur ont det n gör så låter hon sig snällt hållas fast.. lilla sötnos..

Mormor har tagit hand om henne i dag, enda tills typ nyss..
Jag skulle egentligen upp och käka där men vi jobbade till nästan halv 9 i dag..
tänk, över en vecka kvar och vi jobbar redan över hehe. det är härliga juletider det!
Men det är kul tycker jag!!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och sussa. ska nog börja någon timma tidigare imorrn men har inte bestämt mig än... det för jag se imorrn när klockan ringer ;)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback