Så var julen Äntligen över ;)

I går var det ju jul.
Vi firade hemma hos mormor med hela tjocka släkten, åt massor, - hade tillochmed en tomte haha!
Var riktigt trevlig och sen åkte vi vidare hit till Häverödal till Rickards mamma och hennes karl + massa kids och mera släkt =)
Gick och la mig relativt tidigt men det var en trevlig julafton!'

Nu är den äntligen över och det ska firas med sömn och sen på söndag åker jag och ricke in på mellandags rean och bränner lite presentkort och pengar :p

Fick hela 9 julklappar av ricke i går haha kände mig som ett litet barn xD
Sen av andra med så det var ju nästan som att va liten igen!


Nu ska jag göra annat!

Hola!


Kusin ellinor och jag visar att tomtedräkten inte alls är för liten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback