Sjuk pojke..

Min prins Rickard ringde och väckte mig i morse runt kl 8.. Stackars är sjuk :(

Jag tillbringade en timma framför nyhetsmorgon nere i soffan innan Pernilla ringde och datorn knäppade sig på jobbet, så det blev till att klä på sig och knata ner dit. Det var lätt fixat, men blev kvar till 10.
Sen hem och till kiosken för att inhandla snus, sen promenerade jag, mamma och Troja ner till Ulla på glsmästeriet och så beställde jag en jättefin, dyr ram till Trojas bebisfoto! Blir typ koppar/brun/guld-färgad ram..
Blir kanonfint!!
Så har tiden tickat på och jag ska bara ta det lugnt ett litet tag, sen ska jag och Troja ta oss en promenad upp till mormor och morfar!

Så ser planerna ut för i dag, blir ingen skogstur, men ett rännande hit och dit nöjer sig nog Troja med ;P

Ha en bra dag!


Krya på dig älskling! kom ner hit och ligg här och va sjuk  i sället! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback