Snabbast i stan ;)

Jag är ingen vanlig "2timmarFramförSpegeln-tjej" , jag stressade hem från jobbet, sket i att duscha (för DÄR kan jag fastna för länge) och så har jag klätt på mig, sminkat mig och lockat håret, och allt tog väl knappt mer än 20 min ;) Det ni!! jag är tuboungen nr 1! iaf när det gäller sånna saker, och vet ni, man kan bli skitsnygg på så liten tid också haha, fattar inte dom som står 2 timmar... hur många ögonfransar och dåliga mascor har dom? hehe
Har aldrig förstått mig på sånna, för mig går det skitsnabbt.. lite kladd med ögonskugga,kajal och mascara.. haha tar väl inte många minuter? snarare sekunder ;)
Det enda dumma just nu är att jag inte hittar någon nagelborste.. inte så nice att ha en liten jord under naglarna kanske.... får se vad jag kan krafsa fram XD

Ska hursomhelst i väg på Julbord, tjohej! Det blir på Häverödals Hotell, så mina fönväntningar är Höga!

Så nu har jag lite tid att varva ner innan jag måste springa tillbaka till jobbet igen, vi ska mötas där och åka därifrån 18.45.. slutade 17.30, och var väl hemma 17.45.. så en timma fick jag här hemma :P
Dags att röra mig om ca 7 min ;P


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback