Snart nyår

Shit vad den här vec kan har gått fort! Rätt mycket att göra på jobbet, men endå sååå lungt om man jämför med julen :P
Imorrn blir det jobbigare, måste göra mig fin och allt direkt på morgonen.. kul att gå med mina klackar på morgonen när jag är som tröttast :P
Sen hoppa på bussen vid 14, helt själv :( Resten av folket hoppar på vid Häverödal..
Jag kommer og frysa ihjäl imorrn, i klänning och så, men det gör inte så mycket(Kommer ångra mig flera gånger imorrn haha)
Jobbigast blir att jag inte kommer kunna göra mig i odning så där på morgonen för jag är så jäkla trött..

Snart kommer nog mormor och hämtar upp Troja! Som för övrigt började löpa igår!


Gott nytt påå er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback