Tack älskling!

Har haft den mest mysigaste dagen man kan tänka sig!
Dagen som började med stressigt jobb blev genast bättre när Ricke mötte upp mig vid T-centralen.
Där gick vi upp på stan och spenderade lite tid tilll att gå runt och fönstershoppa  på alla mysiga gator som hade fått ybermysig belysning!
Sen blev det sushi, som smakade mycket bättre än Härnösands, faktiskt ;)
Riktigt mätta så vandrade vi runt i storstan, fönstershoppade och sen spenderades massa, massa tid till att gå omrking i galet stora NK(faktiskt aldrig varit där förut) där gick vi och drömde massor och hittade riktigt fina saker ;) Så himla stort det var!! Dit blir det en tur när vi blir rika haha!
Hittade en burberry väska som var jättefin, kostade "bara" 6 tusen ;)

Sen gick vi och myste och kikade på NK's skyltfönster.. så himla coola! Var som en hel värld, eller hur man ska säga.. dom har jag missat i alla dessa år haha, dom bör ses för dom som är i Sthlm under juletiden!!

Sen mös vi vidare in till Indiska där vi kikade örhängen, Ricke fann ett par fina till mig som skulle passa riktigt bra till nyår! Jag låtsas att jag inte såg att dom kommer bli en julklapp till mig, haha., vi kan ju låtsas att jag inte såg att han köpte dom iaf.. ;)

Bion blev på Sergels, det blev New Moon, även om jag önskar att jag sett 1:a filmen innan, så var den här riktigt bra och jag grät ner Rickes tröja lite grann ;) jag är lite känsligav mig xD HAHA!
Stoooor popcorn som inte blev uppäten(den hade säkert räckt till 5-6 stycken!)

Efter filmen knatade vi och kollade lite och det var så himla fnt alltihop när det är mörkt ute och all belysning!
Vi tog tuben till Sumpan för att ta en myspromenad över golfängarna hem hit..

Så svårt att beskriva hur mysig den här dagen har varit, men nu kan jag iaf läsa det här inlägget om och om igen när jag känner mig nere under veckorna!! ;P då blir jag så här glad igen! Vi sprang helt enekelt omkring och såg ut som två nykära turturduvor! haha! ;) Du kunde inte ha gjort den här dagen bättre älskling!

Världens mysigaste, romantiskaste och härligaste dag! Tack älskling <3


Ny energi till en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback