Utvilad

Hela veckan har jag jobbat ybermånga timmar.. övertid varje dag + börjat tidigare..
I fredags var jag så trött att jag satt mig och grät :P
I går blev det bara 4 timmar, kändes som lyx och efter det åkte jag in till norrtan med mormor och mamma!
Köpte en julklapp, puder,mascara, hårfärg, Bh, trosa.
Så det var skönt att komma i väg i går så slapp jag sätta mig på bussen idag!
I stället somnade jag typ vid 21-22 tiden i går och vaknade nu runt 11 :P SÅ SKÖNT!
Så i dag ska jag ut med Troja i busvädret och leka massa i snön! Lekte lite i går och hon älskar verkligen snön.

Väntar även på att Pelli ska ringa och säga vilken tid vi ska börja imorrnbitti.. jag tycker egentligen 6-7 för att slippa stressen, men det skulle vara underbart fall hon ringde och sa att hon vart nere och gjort alla beställningar + begravningsbinderier i dag ;) haha :D
Drömma är bra ;)

I kväll kommer älskling  till Hallsta också, eller Häverödal då, men jag lär inte vara vaken när han kommer och kommer nog inte ha tid att träffa honom förrän julafton endå :(
Har ju varit så  hela veckan att man bara kommit hem och gått upp och lagt sig..

Tur att julen snart är över ;) Även om det är kul så blir det lite väl mycket.. man får liksom inget privatliv alls..
Och för en sån som mig som priorterar livet före jobb så är det illa haha


Nä nu ska jag klä på mig massor och ut i snön!
Sen ska jag tvinga mamma att klippa mig så jag kan färga håret!


hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback