Vart är julen?

I dag har jag jobbat själv i butiken, har gjort en hel drös med roliga uppsättningar, dekorerat amaryllis och haft mig.. endå har man 0 julkänsla...

Imorrn är man ledig.. skulle egentligen vilja åka till Ricke, men lägger den dagen på Troja istället, åker jag till Ricke hinner vi endå bara träffas några timmar.. =/
Men så vill och behöver jag egentligen åka till Norrtälje imorrn... skulle behöva gå in på HM... Skulle vilja ta med mig Troja så kan vi promenara runt i norrtan och så får man lite sällskap på bussen, men vill inte binda henne utanför HM.. haha fatta dilemma :P
Men tror jag stannar på hemmaplan och får väl försöka ta mig in någon söndag eller nått framöver innan jul..
Ska upp en sväng till mormor med imorrn, en skön promenad med Trojsis! Kanske blir ett mirakel så solen tittar fram? hoppas kan man ju..

Nu ska jag surpla klart kaffet, sen hitta på nått skoj..


Heypa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback