1 meter snö och party

hellu, jag har överlevt helgen, ännu en gång!
Har haft så grymt kul, dessvärre dog kameran så jag har inga bilder.
Festen vart lyckad, gick åt grymt mycket öl, alla var ganska skapligt salta hehehe
Wurren tog taxi ner till oss med troja så dom gick o la sig tididgt.
Vi andra tog taxi till Svenssons och dansade ihjäl mina fötter!
Bartendern drog någon annans kort haha alltså nån stackare fick betala våra drinkar hehehe
Sen dansade vi ännu mer och senare var det ännu mer köande, det var så sjukt mycket folk ute så först köade vi in till agrderoben, då upptäckte jag att Robert snott min fula mössa HAHAHA
sen när vi skulle upp till garderoben igen så var det kö i trappan så jag höll på att frysa ihjäl, sen var det omöjligt att få tag på taxi.
Så vi vandrade hemmåt runt 2-3 tiden, kallt som fan!

Väl hemma så beställde ricke pizza till os tydligen, men vi deckade så fint med kläderna på så nu är dom nog sura på oss på Pizza della cassa,, hehehhe sorry!!

Sen idag har vi tagit taxi upp till lokalen för att städa och så.. mindre kul..
Dörren hade fastnat och vi fick hoppa genom ett fönster HAHAHA
Det har snöat i 3 dagar nu och på vissa ställen är det 1 meter snö!!


Fan så kul i helgen, robert kom bort men hade liksom dragit hem till nån brud, hur han hittade till lokalen dagen efter är fortfarande ett frågetecken.
Dogge gick med en brud hem.
alex hade suttit uppe hela natten och partat med palo i lokalen hehe

Nej nu blir det Tv!!
Önskar att snön kunde försvinne lite iaf!!

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Yay gick dogge hem med en brud =) Det blir till att kolla upp den där faktan lite mer noga i morrn! =D

2009-02-09 | 01:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback