Alldeles sömnig

Jag är helt dödstrött.. det blir jag alltid så här mitt på dagen, totalt utpumpad på energi..
Har varit på promenad med Troja och det var ritkigt skönt, sen just nu sitter jag med en cappucino och väntar på att Gilmore Girls ska börja på tvn..
Kungen och Troja sover middag, nyss när jag kröp upp i sängen med dom så blev troja sur på mig, hon blir alltid sur om jag kommer för nära Ricke hehe
då gnäller hon massa och försöker sig tränga emellan oss HAHA, puckohunden..
Hon har åtminstonde lärt sig vem som är husse och vem som är matte, så nu kan man säga till henne
-Gå till husse/matte så slipper man henne runt benen ett tag ;)
Hon är nog alldeles för bortskämd med mys helt enkelt! helst ska hon vara PÅ en, om jag sitter här i soffan och hn kommer så ska hon lägga sig i knät, inte brevid utan upp i knät ska hon.... hon är ju ganska så stor nu och bara framdelen får plats! HAHA lilla bajsbönan <3


Skule behöva köpa ett nytt halsband till henne med, hon har ju nästan växt ur allt, förresten så behöver jag köpa fler leksaker PIPFRIA! hon leker så mycket att dom går sönder...Men jag tror nog att jag kan hitta några saker under soffan också.. Funderar på att ringa ett hunddagis i sthlm som söker en personal med, eller om det får bli på måndag.. hm..


Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback