Ännu en natt i soffan :P

ja nu sitter jag här ännu en gång, eller ligger rättare sagt, med duntäcke och datorn i knät och är på väg att blogga om ingenting!

Jag kollar på Sex and The City på Tv:n och lyssnar på mina motorsågar, dom går på lågvarv i dag iallafall, skönt!
Kröp ner brevid dom en stund för att direkt inse att jag inte var ett dugg trött, så jag hoppade upp igen.
Borde blir trött tidigt i dag åtminstonde, vaknade 9.50 och vart helt förvirrad av att inte Ricke var hemma, första gången på länge som jag vaknar innan han slutar skolan hehe, men jag ska bättra mig *lovar*

har förövrigt sökt en hel del jobb, drygt att behöva ändra CV:et mellan varje bara..
man kan ju inte skriva samma CV-innehåll när man söker som enhetsledare och till ett hunddagis typ.. inte för att jag sökt till något sånt just men ni fattar kanske?

Sen tror jag att en av mina kräftor håller på och dör eller nått, för i går när jag badade dom så var han helt seg, sen har han legat  på rygg sen dess även om jag gått och vänt på honom, sen nu på kvällen så har han krypit ur sitt skal och lagt sig upp och ner, så frågan är han han är knäpp eller dör..
Det märks imorgon! Dör han blir det begravning med ett litet k,ors också ..

Nej har nog inte mycket mer att skriva


GOD NATT!!

Kommentarer
nizze säger:

åhh kräftskiva på g.......

2009-02-17 | 00:34:16
e säger:

2009-02-17 | 14:02:51
Tallefjanten säger:

Hahahahahaha jag tänkte ju skriva det innan jag läste vad du skrivit, fan då.

2009-02-17 | 14:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback