Bilder - äkta vinter!!



Vissa steg så var snön ÖVER mina knän.. galet..
Troja ville bara gå i mina upptrampade spår annars försvann hon :P











Rådjuren är hemmifrån alex, stackarn kunde knappt komma fram genom snön..

Har nog aldrg sett så mycket snö som vi har nu.. hur mycket dom än plogar så kommer det bara mer och mer..


Ska bjuda på lite bilder som alex skickade som är från helgen..
Och några kort är från några andra helger tror jag..










Djävulsbilden som alex sprang mrking och kallade den HAHAH

Sen orkar jag inte ladda upp mera men hittade några kort han knäppt i från GOLVET??? alltså 3 stycken folk blev fotae underifrån eller hur man ska säga..
vad gjorde du på golvet alex???


Sen en på mig och sötaste troja! taget nån gång i höstas



och en trött Ricke ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback