Chatt med polisen

God morgon!
Jag är uppe typ tidigt idag ;)
Sitter på en chatt med en polis på arbetsförmedlingen, alltså hemma över internet.
Det är ganska intressant, utbildningen är bara 2 år.. galet lite :P
Känns som jag sitter och förhör henne tillsammans med 20 andra liksom!
Men hon jobbar "inne" med våldtäkter och sånt nu..

Är skapligt trött och sitter och dricker kaffe, försöker schasa bort john Blund från ögonen..
ska ringa veterinären klockan 11 med.. blir skummt det där med passet.. Om vi kommer bo i Sthlm i sommar så kanske jag får sitta på tåget upp hit för jag är inte säker på om man kan byta vette mitt i vaccinationen? hm det får vi se..
pass behöver hon i allfall!

Nej hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback