Deprimerad dag

Dagen började åt helvette i dag.. nu vill jag bara skjuta mig själv i skallen..
fick brev från a-kassan och tänkte-YES! på torsdag får jag pengar!!
Pengar som jag längtat efter massor.
Öppnar kuveret och INTE BEVILJAD träffar min syn samtidigt som en djup deprission slår mig i skallen..
Tack, jävla kukapcphor-akassa!!! Tack så jävla mycket!!!!

Så nu fick jag skicka in ännu en bunt papper, skriva ett A4:a om VARFÖR jag sagt upp mig själv på jobbet.
Även suttit i Telefonkö en jäkla tid plats 50, plats 49, plats 48.... tick tack tick tack...
För att få höra att jag får besked en vecka efter att papprena inkommit till dom..
suck..

Jag och Ricke har räknat på ekonomin och efter alla räkningar, typiskt att alla räkningar ska komma denna månad då...
och trojas vaccintion..ja slutsumman som blir ÖVER är ynka 633:- då räknade vi bara på 1000 kr mat, vilket inte kommer räcka men vi får försöka..
så ska vi ju till Veronica i helgen, jag får väl köpa några billiga ICA-Tulpaner eller nått skit hehe nej men nån billig vinare, hon fyller 20 så det känns tråkigt att behöva snåla... sen bussresan dit.

ja inte många slantar över.. suck.. jävla cp akassa, jag hatar dom mest i hela världens i dag..
Vem kommer med ett sånt beslut 2 dagar innan utbetalningsdagen!!!????



Skjut mig eller ge mig 1 miljon...


Kommentarer
Rickard säger:

En miljon har jag tyvär inte men ett skott i råttan kan du väl få.... ;D

2009-02-26 | 12:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback