Dumma tv-tablåer

hallå mitt i natten!!
Jag är typ lite övertrött och borde nog sova , var bra trött där ett tag men sen kom Alex vid typ 23-tiden och då glodde vi på film, den var ganska bra även om den var lite småseg..
nått med "milliondollar slumboy" eller ja, nått liknande, sen vandrade han hem och jag kröp ner i sängen, men sen vart jag helt plötsligt inge trött!! inte Ricke heller och Troja med är vaken.. så det kan bli...
Men jag ska tvinga mig i säng snart för Troja brukar vilja gå upp vid 9-10 tiden numera.. skönt endå att hon slutat med sovmorgonar.. jag sanar min väckarklocka som väckte mig vid 7 HAHA

Lite rutin skulle sitta fint ;)

på Tvn visas ingenting som är värt att se, annars brukar jag somna bra till tvn..
fredag-söndag behöver man inte ens knäppa på den, det går endå ingenting jag vill se, men när jag hamnar framför tvn på helgerna så brukar jag endå titta på alla repriser från veckan, även om jag sett dom!! haha då har man lite tråkigt..
men jag hopas på fortsatt fint väder i helgen så man kommer ut lite mer.. det har kommit massor med ny snö, ibland får man chock när man ser dom 3meter höga snöhögarna som fint plogasts ihop, ibland är dom ännu högre... det är galet, inte sett "vinter" på många år, sen jag var liten? inte så här mycket snö åtminstonde.. endå mysigt-när det är fint väder..

Annars så sitter jag och glor på facebooken, allt möjligt folk har lagt till mig så det är lite kul att hitta gamla vänner, själv är jag värdelös på att hitta folk och fattar inte riktigt hur man söker? snacka om att jag är oteknisk....

I morgon skulle vi egentligen på fest ute i Viksjö men Veronica är fortfarande sjuk stackarn, varit det hela veckan.. så vi får skjuta på firandet lite, det passar min plånbok utmärkt!


Nej nu hoppas jag ni sover gott för jag vill med sova nu!!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback