Ett ton tvätt skänkes.

Nu har jag hållt på och tvätta i ett par timmar.. blir sur på mig själv när jag spar ihop tvätt så det blir ett ton, borde lära mig att tvätta oftare eftersom tvättstugan bara ligger 10m bort och den är nästan alltid ledig...
Nu har jag dom sista 2 maskinerna inne, torkskåpet är överfullt så inget blir torrt plus att det inte finns en enda plats i lägenheten att hänga resterande 2 maskiner tvätt... så dom får väl vänta och hinna mögla eller nått.. blää
Hm får hitta på nått.. fråga granner kanske: hej får jag hänga upp lite tvätt hos dig? HAHHAHA

Nu ska jag snart väcka ricke han har vilat en 20min och ska strax i väg på bandyn.
lyckos han som kan somna bara sådär.. själv är jag en grubblare som ligger och tänker alldeles för mycket..
I natt gick vi o la oss vid 23, jag kollade på klockan vid 3 och då började jag räkna, 10 minuter räknade jag ihop!
I natt blir det väl gångertabellen eller nått :P hahaha

Är för övrigt DUNDERNICE väder ute, strålande sol som faktiskt värmer och massa gnistrande snö. tyvärr har jag haft fullt upp hela dagen med tvätt annars skulle jag kunna tagit riktigt fina bilder!

Nej nu ska jag väcka sötnöten 1 & 2 (Troja missar ju aldrig ett tillfälle att krypa ner med sin avgudade husse.....)
HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback