Förberedning efter powenap

I dag kom ricke hem snabbt från skolan, typ 10.. med semlor kom han hem <3 och massa annat han handlat..
Sen tog vi en powernap på soffan.. som var planerad att vara i 1 timme.. nu är klockan 15.30 och jag vaknade nyss...*attans*
Så nu ska jag fixa vattenflaskan och så till Ricke så han bara hinner upp och sen springa till bandyn!

Det var typ allt för i dag, ska ringa vetten med som vägrar svara även när det är telefontid..


Tjolahopp!


TILLÄGG!!!
Rickis sover fortfarande heheh, han skiter nog bandyn idag.
hursomhelst så har jag nu bytt veterinär, ringde upp till kusthöjden istället och fick en tid imorgon klockan 8.30..
så nu kan jag vända på dygnet då! blir nog till att vara vaken i natt hehehe
Men fan vad snabbt o smidigt, varför han jag envisats med att ha min gamla vette som bara har tfn tid 1 timma i veckan för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback