Hemmafru

jag har länge önskat av tomten att få bli hemma fru, men nu när jag varit det sen i julas så suger det ärr hårt :p
Disken är värst, spelar ingen roll om jag diskar och gör snyggt, nästa dag efter matlagningen så ser det lika illa ut iallfall och skulle man missa en dag så kommer man knappt in i köket för all disk som växer!

Nyss lagade jag köttfärsås och försökte hålla efter med disken allt eftersom jag avr klar, men den växte i allafall..
Ricke är på spinning, han är tokig... jag har testat sprinning 1 gång och dog typ..
Funderade nästan på att följa med men jag tar hellre en joggingrund i snön i såfall..
Det är 3:e dagen som ricke är i väg på saker, han kommer få en hjärtinfark,
måndag-bandy
Tisdag- bandy
onsdag-spinning
vad blir det imorrn då? säkert pingis...

Han får röra sig åt mig med hehe jag sitter bra här inne på soffan!

Snön håller typ på och smälta, inte mycket men lite har faktiskt försvunnit.. skönt! lagom med snö är bäst!


nej nu ska jag utfodra Troja och gå ut med henne, kanske möter ricke med..




Men Nizzepizza, dom dör iaf på direkten dom där sackars grisarna, och är knappast levande när dom styckas--

Kommentarer
nizze säger:

nä dom gör ju inte det,pang med slakmasken å sen snittar dom å då har dom inte dött än när dom skär halsen av dom.tänk på de när du äter din blandfärs hehehe

2009-02-20 | 00:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback