Inte så mycket men..

I dag har det inte hänt så mycket förutom att vi haft riktigt fint väder!! Stekande sol och massa snö, men det känndes som vår i luften, helt underbart!
Var och handlade massa käk med, så nu har vi bunkrat upp!!
Ricke gjorde storkok av korvstroganof. jag och Troja tog en lång härlig promenad mot kattastrand, jag blev nog tröttare än Troja!
Knäppte lite kort som jag kanske laddar upp sen om jag orkar..
Solen sken så pass att jag fick ha solglasögon på mig! Härligt!! längtar massor till sommaren!!
sen när vi kom hem så hade visst ricke o ale väntat på mig haha, ett missförstånd om en lång och en kort promenad :P
men jag hoppas på lika bra väder imorrn så vi kan gå ut medans ricke är på spinningen.

Sen har det KANSKE löst sig med a-kassan, om jag fattat rätt så får jag pengar för alla dessa månader(från okt.)
om typ 2 veckor.. OM dom nu godkänner en flytt då vil säga.. i detta land får man inte sluta sitt jobb utan att få sparken..
bajssverige ;)

Nu är jag proppmätt, väntar på Grey's anatomy kl 21 och sen kanske jag tar en cappucino som pricken över i:et!

Bussarna vägrar gå ut till Viksjö på helgerna så vi får se om vi kommer i väg till Veronica i helgen..



Bjuder på en bild på mig i mina nya police-solglasögon ;) jag som jämt ser ut som en mygga i alla brillor i vanliga fall ser bara någorlunda ut som en mygga i dessa snyggingar!! hahaha! så blir det när man föds med litet huvud och stor hjärna i stället för tvärtom ;)

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Hahahahaha litet huvud stor hjärna det där var väl ändå dagens asgarv!!!

2009-02-25 | 20:26:25
nizze säger:

vissa har ju litet huvud för de finns bara lite luft där.......sandra=airhead mohahahahaha

2009-02-25 | 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback