Jag har tur med oturen

hihi i dag fick jag tag på min handläggare som har ahnd om mig på frivården
Först lät hon sur och sa att hon var upptagen och skulle ringa tillbaka om 15 min..
har ju fått en ny istället för den jag träffade förut som var ung och djurtokig o trevlig som mig :)

shit, tänkte jag, nu kommer jag sättas på nått skitjobb..

Men hon ringde upp och jag fick berätta vad jag jobbat med, hon tyckte jag kunde vara på en floristskola och utbilda.. hehe men jag har ju inte bil och det ligger en bit bort.

Då berättade jag att jag tyckte om hästar,hundar och alla djur.
Då fråga hon vart jag ville ha min samhällstjänst
-stallet svarade jag och nu ska hon ringa dom och höra
hehe, skönt det skule vara att gå och drälla i ett stall ett par timmar ! NICE

Härligt att man får välja själv vart man vill beta av sitt "straff" HAHA
nu blev jag glad!
Hoppas hon ringer tillbaka snart bara och säger att jag får vara där, annars får jag komma på nått annat, kan ju inte direkt säga hunddagiset efetrsom det är samma som hadde min valpkurs som har dagiset, pinsamt det skulle bli....


nej nu blir det tvättstugan en sväng och vänta på samtal!

Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback