jobbplaner

Jag har kommit på sååå mycket saker jag vill göra..
Men vissa saker kräver ett par år, så nu ska jag bar leva i typ 2 år, sen ska jag spara pengar.
Sen har jag en jäkla massa alternativ..
*Starta hundagis/djuraffär/hundshop eller liknande..
*Utbilda mig till hundförare, får ju endå inte jobba som det på 7 år så jag får vänta med att börja utbilda mig.
Alltså väktare med hund..
*Hitta ett dröm jobb
Utbilda mig till nått annat

okej det där alltihop lät bättre i mitt huvud nyss.. hm.. skitsamma, allt ordnar sig..
men jag vet iaf att jag inte vill fortsätta vara florist, inte jobba på typ Ica, Inte städa..
Så helt enkelt måste jag tbilda mig.

nått med hudnar eller nått på kontor..

Annars spar jag pengar, och sen drar jorden runt i nått år eller 2 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback