Norrlandsstorm!

Halloj!
I dag har vi storm, en galen, galen STORM här uppe!
Vi såg en sopkontainer som var ute på vift på vägen me, galet, blåser som fan.. blir inga promenader i dag..
Troja får bara ut på kiss och bajs promenader helt enkelt, annars kommer hon ju blåsa bort!

Jag och Ricke var uppe och spelade pingis nss, hua vad jobbigt det var, jag har nog världens dåligaste kondis!
Men roligt var det och skrattmusklerna fick sig åtminstonde en omgång!!
Jag förlorade rätt stort men roligt var det!!!

Nu ska jag ta ifrån Troja pipleksaken innan vi får tinnitus och leka lite andra saker med henne, pipleksaken får hon bara ha när vi är borta hehe

ha en bra dag!

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Till pingis behövs det väl ingen kondis, sopa =)

2009-02-22 | 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback