pojkar kan inte planera..

Alltså killar kan nog inte planera, för en gång skull är det skönt att jag itne behöver bry mgi :P
men dom ska göra allt imorrn tydligen, eller ikväll ska dom baka smörgåstårtan.
men sen så ska dom till bolaget imorrn istället för idag, men imorrn ska dom ju laga lunch oxfile, som vi planerat att käka kl 12.. sen fixa allt annat..
så det blir stressigt för dom imorrn :P hehe


Förresten: någon som vill ha en liten söt och snäll hund i 3 veckor???
Troja är VÄRLDENS gnälligaste nu när hon löper.. jag får damp..
bara springer omrking och gnäller hela tiden.. shit vad irriterad jag blir..
Så ska dom löpa i typ 3 veckor.. shit..
pratade med åsa på MSNhon som har bai long's kennel, hon ahr fått valpar coh jag frågade henne lite om löp och hennes tikar är inte så håär jobbiga..

så om nån vill ha min hund i 3 veckor så är man välkommen att hämta henne på stört HAHA

sen imorse så hoppade hon upp och ställde sig på min pissblåsa och vägrade att gå bort, jag låg så knäppt att jag inte kunde röra mgi heller så jag började flaxa för att få bort henne så tillochmed ricke vaknade.. jäkla skithund just nu!
Söt, men så himla jobbigt.. hoppas hon bara är så här nu för att det är första löpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback