Sista för helgen!

Hej!
Det här är troligen det sista inlägget tills måndag, imorrn blir det fullt upp med allt, iofs så skippar vi lunchen och kör med att göra smörgåstårtasn imrorn, plus bolaget. ja det blir fullt upp..

ÄR SÅ JÄKLA TAGGAD INFÖR IMORRN!
Ska bli årets grymmaste party!!!
En bil kommer från Hallsta, vet att folk sitter vakna hela natten justnu för att hinna med bilen upp hit imorrn,
ska bli så jävla kul, kommer ju hur många som helst...
Fan vad jag längtar!!

Så jag kommer inte kunna skriva imorrn, sen på söndag har jag bara "ligga bakis" som planering..
Vi är ju vanliga gänet på typ 20 pers, sen kommer 5 från hallsta/norrtan sen kommer det tydligen 7 andra tjejer, några till från plugget som jag inte vet namnet på..
ja, undra hur många man egentligen får vara i den där lokalen.

Tänkte ta med Troja och sen gå hem med henne typ runt 10...
Hon ligger endå bara o sover oavsett hur mycket folk det är, sen tänkte jag att "sovrummet" i lokalen kunde stå öppet lite så hon kunde gå in där, det är så skönt med troja att man kan ta med henne överallt, hon sover endå var som helst!! :)

Nej nu ska jag göra annat, typ läääängta tills imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback