Snart massa födelsedagsbarn!


Jäkla många det är som fyller år januari och februari egentligen...
Men i morgon fyller MIN man år!! Hela 22 år, fortfarande yngst i umgänget bland resten av GUBBARNA , dom är fan 25-30 bast!! jävla gammlingar.. oops fan, jag är yngst!!! damn..
man kan inte gissa ålder på dom egentligen, vi försökte en gång, sa att Jonas var typ 31, men han var visst bara 28..
sen Erik trodde jag var typ 23, han är 26.. och Heimo är fan 31!! jäkla gamelgubbar!!
helgen ska bli så jäkla KUL!

Sen nu sitter jag och väntar på att klockan fyller 12 så att jag kan gratta ännu en som fyller år imorngon! 2 på en dag!!
Så jag ska gratta Tori vid tolvslaget på Facebook, annars kommer jag glömma.. har en massa att göra imorrn..
spring hit och spring dit för att inhandla rickes presenter i totalt 3 olika butiken plus att jag ska in i en 4:e butik för mig själv också.. KICK.. sen egentligen skulle jag behöva köpa en ram till Trojas foto med.. det som är förstorat till A3-format, känns tråkigt att det ska ligga i rullen hela tiden, så grymt fint foto..




Nizze jag ignorerar din kommentar............

Kommentarer
mormor säger:

gratta rickard från morfar och mig

2009-02-05 | 08:15:20
Tallefjanten säger:

Ja får väl stämma in i kören då, Grattis på födelsedagen. Å ang nizzes kommentar så var den ju kunglig, dagens asgarv. =)

2009-02-05 | 12:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback