Snö mera snö

Min vår ville inte komma nu helst enkelt.. det snöar, yr snö hela tiden!
jag och Troja gick en promenad ner på stan i all snö, hon skötte sig superbra! Hon har nästan lärt sig att stanna vid övegångställen nu ;:)
På vägen hem genom parken så fick hon gå lös, sen kom en tjej och gick och jag sa
-stanna, så stannade hon,
sen sa jag -in på sidan
och då hoppade hon in på sidan, så stolt man blir!!!
Sen vurpade jag ner för backen här utanför huset hahaha, gled på magen och gjorde illa knät.. jäkligt pinsamt....

i går hittade jag denna sida: www.ludmilla.se
Hennes dotter valde att inte vilja leva längre och ställde sig framför ett tåg i  uppsala 8 dagar innan hennes 15-års dag..
så hemsk och där kan ni läsa om en tydlig brist i vården.....
Varning för tårar!!!


Nu ska jag ägna resten av dagen med rickesötnöt och trojabus!! Men ricke ska ju i väg på spinning så jag får busa med bara troja då..
Sen ska det diskas också, och göra ett storkok med köttfärsås om jag orkar ;)
sen köpte ricke risgrynsgröt till mig i går men jag trodde inte att vi hade kanel hemma, men sen i dag rotade jag fram kanel ur skafferiet och blev jätteglad!!
jag älskar gröt!!!

På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback