Snön tillbaka

I dag såg jag att nön var tillbaka, tack vare stormen så har det blåst upp massa snö överallt..
Jag som längtar till våren.. gå i en fin sommarklänning eller kjol..
Det blir väl så småningom..

Kollade på skräckfilm i går och självklart drömde jag läskiga mardrömmar.. usch det var inte kul...

Talle: jo man behöver visst kondis, man studsar ju omrking för att träffa bollen..

Sen på slutet körde vi en snabbare version av pingpong så jag flög under bordet och skrubbade upp mitt knä som gör jätte ont.. haha men kul var det!
Skönt att bara ta det lungt denna helg, när ,man får höra att andra folk är bakis hehe, nästa helg blir det ut till vonkan..


Nu ska jag göra oboy och glo på Tvn, sen ska vi ut alla 3 på långpromenad,


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback