Solsken :)

I dag är en ny dag, solen skiner men snön ligger kvar i massor, jag vill ha våååår!
Men först ska vi åka skidor iofs.. i slutet av februari OM jag får mina pengar som jag hoppas på...
Troja ligger brevid mig och är så där galet lat som bara hon kan vara.
Hon låg och lekte med sin leksak i soffan och så tappar hon ner den på golvet och sen ligger hon och piper tills man tar upp den, men vi har slutat göra det så efter ett tag hoppar hon ner och hämtar den som hon gjorde nu :)

I dag är pleneringen inte mycket, som vanligt..
Vi tänkte knata på promenad till bruksklubben, sen typ laga mat och så...
gick upp och diskade imorse, ska städa lite i kväll kanske, sen så hade jag tänkt att tvätta men det var bokat i dag så jag bokade imorrn 14-18..

Ser jättemycket fram till helgen! ska bli så himla kul!
Sen kanske Norrtäljebor kommer upp också, Pelle och kanske conan och nån mer..
Det vore kul det med, det andra hallstagänget som var här uppe sist var ju avundsjuka på vår livstil :P
Norrland äger!

Visste ni att Härnösand var, förr i tiden, en stad där alla rika bodde.. det är därför det finns så många stora vackra byggnader/hus.. Det är en sjukt vacker stad..

Nu ska jag glo på tv!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback