Sötnos-bild

uschans jag är inte bara dudnertrött utan har även halsbränna.. bläää, hatar halsbränna...
Ficke det i england med då gav Pam mig en dundertablett.. skulle vilja ha mer av den varan...
Sen kollade jag på kalendern med och självklart har det kört ihop sig,
Ska ju ha möte på arbetsfömedlingen på ons kl 13 och till Gerd och stallet 13.45....
Bra planerat Sandra..!
Var ju säker på att mötet i stallet skulle vara på tisdagen.. hm..
Så nu får jag ringa och kolla med arbetsförmedlingen om det räcker med 1/2 timme på det mötet för att sen sprnga till fastlandet och träffa Gerd-... hmm.. strulig allt ska vara då.. 2009 blir nog ett riktigt skit-år skulle jag tro...
det ena problemet avlöser det andra.. Med skit kommer skit helt enkelt..

Nu får ni se den sötaste bilder på Troja hahaha


Kommentarer
Anonym säger:

Haha vindögd krake

2009-02-27 | 20:01:24
kimmi säger:

Hej! hehe, nej jag sover inte mellan men kan lova att jag är riktigt trött nu när jag kom hem från jobbet men måste äta lite middag nu först sen ska jag lägga mig i min sköna säng och se fram mot att jag är ledig i morgon! ska bli sååå skönt

2009-02-27 | 21:27:19
Bloggadress: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback