storstädning

I dag har jag fått klar min storstädning, varenda list, kontakt, lampknapp och dörr är avtorkade, dmmsugit, torkat av varenda yta. ja allt!! så himla fräscht det känns!

Sen har jag tagit 2 långa promenader med Troja i dag och den sista promenaden slutade lite konstigt..
för hon sklle sätta sig och kissa precis här utanför, så kom det lite kiss, sen försökte hon bajsa utan att det kom nått
men rätt som det var såg jag att det började droppa blod i snön!!
hon löper!! hennes första löp!!! och om 2 dagar fyller hon 6 mån, så hon är tidig, annars brukar det inte börja förrän efter 7 mån.. eller ännu senare för många.

Så min tös håller på och mognar! så nu tänker inte jag låta henne springa runt nått lös, inga valpar här inte, min bebis är fortfarande bebis! världens sötaste!!


MORMOR! Det är Rickes odjur, men dom är söta!

Kommentarer
nizze säger:

själv sprang du minsann runt å löpte,roslagen runt ;)

vi kanske skulle haft koppel på dig med hahahahahah!

2009-02-04 | 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback