Svinigt kallt!

Uschans så jäkla kallt det är ute..
Gick med Ricke när han skulle gå o spela pingis nyss, och tänkte först vända halvvägs för att det var så jäkla kallt, men det ville inte Troja och fick värsta seperationsångesten, då ska man egentligen bara fortsätta dra med henne, men jag och ricke är mjukisar och våra hjärtan blöder när hon skriker rakt ut hahah
Så denna gång fick hon sin vilja igenom och jag vandrade med honom, väl när han var inne i lokalen och utom synhåll så fick jag med mig troja och hon var så duktig som vanligt, men sen på en stig som leder  hem till oss så tvärnitade hon, satt sig ner och bara vägrade gå.. efter mycket om och men så fick jag med henne en bit till.. sen gjorde hon så typ 3 gånger på en stig som är typ 25 m... inte ens att sparka i snön så den yrde gjorde att hon ville gå frammåt..
snacka om att hon älskar ricke :)

jag ville också med och spela pingis i dag men jag har inget racket så jag får hänga gäng med troja här hemma i värmen :D
Kul endå att Ricke har lite grabb-tid med, bandyn och pingisen!
Sen så trodde jag att han skulle tycka det var kul att gå ut utan mig i helgen men då kom han hem och sa att han saknade mig där ute och att killarna inte är lika roliga att dansa med som mig :D hihihi
Vi har iofs grymt kul ute så vi får skaka rumpa tillsammans nästa helg!!

På Torsdag är Rickes födelsedag och jag måste vänja mig med att säga att han är 22, inte 21 och inte 20..
När han skulle fylla 21 så frågade jag honom hur det känns att fylla 20.. måttligt road han blev då :P hehe

nej nu ska jag dunka lite musik och dansa med troja!


Förresten, har ni märkt att jag börjar skriva bättre på datorn nu?
inte alls så där många "itne skanar" osv.
DET var mitt nyårslöfte! att bli nogrannare, inte felferi, men bättre!!

(bara för det kommer jag säker bryta det nu när jag sagt det....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback