thaibuffe och mys

I morse(kl12....) så ringde min tfn som en galning och väckte mig mitt i mina drömmar, Ricke som ringde och ville ha med mig på thaibuffen.. neej sa jag och ville somna om, sen ringde han igen och åter ett nej från mig, sen kom han hem och jagade upp mig hahaha
thaien är så grymt god, ligger en kina precis brevid som jag aldrig sett förut, men thaibuffen är såååå god!
Sen har vi vart och inhandlat mat och skivor så nu har vi brännt lite filmen, sett en av dom Ailen raiders , riktigt läskigt!
Sen nu har vi tvätt som vi hållt på med, Ricke försökte iofs mest få troja att inte vara höjd rädd HAHA
Men det är alltid kul med sällskap i tvättstugan :)

Så ikväll blir det inte så mycket mer än film o mys.

Förresten så köpte ricke Cillit BANG till mig i dag för jag avr så sugen på att städa med den, ni vet den där reklamen när
är det lätt att göra rent, DEN SÖG!!!
Så nu har jag ingen lust alls att städa längre..
tacka vet jag mrMuscle sprayen eller vad den heter, men den är slut..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback