Träningsvärk

HAHA jag har liksom träningvärk! lite åtminstonde, efter att ha spelat en jäkla massa pingis i går.. jag alex o ricke..
jag är fortfarande värdelös men kul är det! tillslut var jag så snurrig att jag inte ens träffade bollen :)



Troja har börjat gå upp kl 9 nu, det är rätt skönt..
i dag funderar jag på att ringa och tjata på 2 stället.. handläggaren och länsstyrelsen. men vettefan ang lämpat.. världens telefonkö, typiskt när man har kontantkort..

ska nog gå och handla en lipsyl! min är slut sen i förrgår och mornarna är värst utan den.. när det är så här kallt med så behöver man lipsyl, en bra aniktskräm skulle sitta fint med, min bodylotion verkar bara torka ut mitt annsikte mer,,


Hörs later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback