Trojas Pass

i natt var jag vaken för att inte försova mig till veterinären. :p
nu är jag galet trött och galet fattig...
Först i går så hade jag 828:- på mitt konto, men imorse blev jag osäker och överförde resten av mina pengar och det var ju tur det, för vaccinationen kostade 905.- galet...
Sen så ska vi göra rabiesvaccinationen Nr 2  den 6 mars. sen vänta 120dgr, sen blir det blodprov och sen får hon en vacker stämpel i sitt blåa fina pass :)
Så snart kan vi resa utomlands hehe eller vi ska ju bara till åland men endå!

Troja var så duktig hos vetten, först i väntrummet bland massa andra hundar så satt hon bara och titta på dom, sen vägde vi henne och hon vägde 15,7!! sen när hon fick sprutan så märkte hon knappt något. duktig tjej!

Troja såg lite förvirrad ut när vi gick in hos veterinären istället för där vi gick valpkurs, det ligger ju mittemot..


Nej nu blir det tv och tändstickor i ögonen så att jag inte somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback