Vila i frid

I morse hade ena min kräfta sagt upp sig, han levde inte och hade lite skum färg..
så han ligger nu i sopontainern i en glasslåda.. Sov gott..

Vår andra krabat tror att han är nått annat än en LANDLEVANDE kräfta, han har nämligen klättrat upp på en växt och sitter uppe i taken av terrariet numera.. okej okej..

Nej nu är Ricke på bandyn och han kommer väl därifrån runt 9, så jag ska laga mat nu eftersom jag kommer vara ganska upptagen vid 9 :P GRAY*S ANATOMY början igen! kan det bli bättre?
och i går började Navy CSI så kan den här veckan bli bättre?

undra bara när älskade Desperate Housewives början igen...?



Nu ska köttet stekas, potatisen stekas och tsasikin fixas!


förresten, jag blir prickfri om 12 år :) så när jag är34 år så ska jag bli väktare med hudn ! Sikka planer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback