partaj med hemgång

i dag/kväll kilade vi upp till david o Erik som hade partaj, där var alla goa grabbar , alla drack utom jag ;)
alla skulle ut, inte jag :P jag var trött och hade ingen lust till att dricka o hade bestämt redan innan att bara stanna npn timma.
Ricke fick 1L hembränt som luktade grymt illa.. sen fick jag asont i magen, har det lite fortfarande..
helt galet hur ont det gjorde, så jag kilade hem rätt fort, klädde av mig, gick o la mig.
sen ringde ricke när dom var på väg till Svenssons och ville att jag skulle gå och möta dom vid skolan och ge han ett paket cigg. visst visst, klädde på mig, tog med troja och mötte dom.
så gick jag med dom en bit på vägen men sen vandrade vi hem.
kom hem, klädde av mig och gick o la mig.
RING RING
kom ner hit med mina jeans!
Ricke hade gått ut  utan att tänka på att han hade mjukisar och tydligen är det en stram "dresscode" på Svenssons hehe
så först vägrade jag men sen klädde jag på mig och tog med troja, mötte heimo och ricke i parken och ricke stod där och strippa.

Nu känner jag mig genomfrussen och ska g¨o sova men snart är det ju dags för ricke att komma hem igen så lär ju endå vakna runt 2...är runt 10 minus ute så jag hoppas han inte somnar i en snödriva :(

nje nu ska jag bädda ner mig o trojsan i soffan och glo på tv tills vi somnar.

Godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback